Nu är det kväll !

Som sagt det beror nog på att jag fått lite sömn som jag inte hörde mitt alarm imorse , så om jag går och lägger mig nu är kanske det problemet löst till imorgon !

Inte för att jag vill till skolan då men man måste ju ändå plugga för att kunna skapa nåt i livet ! :D

Imorgon blir det tråkiga skolan som vanligt och sen efter det blire nog att åka hem , men jag ska nog in på Stadium och kolla på nya träningskläder först ! Sen blire att åka hem !
Och sen ska ju jag och Felicia på bio
Hur många LINGON finns det i världen ?
förhoppningsvis är filmen bra hehe

För en stund sen var jag hos Joel och Mikaela och såg film vi såg Black Swan den var dålig och svår att förstå sig på tycker jag

Well nu ska jag ta och bädda sängen och sen försöka sova i den också !



Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0